Dostawy / Płatności / Zwroty

Lubimy jak jest prosto i wyraźnie. Czarno na białym. Nie lubimy rozbudowanych cenników z wieloma opcjami, podpunktami, gwiazdkami i haczykami.

Dlatego proponujemy jedną, płaską, niezmienną cenę dostawy: 13 zł. A przy zamówieniu powyżej 300 dostawa jest darmowa. Może być?

Sposoby dostawy:


  • Przesyłka kurierska (najczęściej DPD, czasami DHL lub GEIS)
  • Odbiór w Paczkomacie Inpost
  • Przesyłka pocztowa (Poczta Polska)
  • Odbiór osobisty

Aktualnie dostępne sposoby dostawy zależą od rodzaju i wielkości zamawianych produktów (bo np. duży szpadel nie zmieści się do paczkomatu) i są widoczne na stronie koszyka (po dodaniu produktu do koszyka).

Standardowo wysyłamy tylko na terenie Polski i takiej dostawy dotyczą powyższe sposoby i ceny. Podczas zamawiania nie ma możliwości wybrania innego kraju dostawy. Jeśli interesuje Cię dostawa na terenie innego państwa - skontaktuj się z nami, koszty dostawy ustalimy indywidualnie

Uwaga! Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Zamówione produkty można odbierać osobiście w Łodzi po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym (jeśli wybierzesz odbiór osobisty skontaktujemy się z Tobą aby wspólnie ustalić termin i miejsce).

Sposoby płatności:


  • Szybka płatność elektroniczna (przelew internetowy on-line)
  • Pobranie (płatność kurierowi gotówką lub kartą w Paczkomacie)
  • Gotówka (przy odbiorze osobistym)
  • Płatność kartą płatniczą lub kredytową (on-line)
  • Przelew tradycyjny na podany numer konta bankowego

 

Dane do przelewu na konto:

uprawiaj.pl / PLENA NATURA, adres: 11 Listopada 13/9, 91-370 Łódź

Numer konta bank ING: 47 1050 1461 1000 0091 3682 2609

Płatności Blue Media S.A.Obsługę i bezpieczeństwo płatności elektronicznych i kartowych zapewnia Blue Media S.A.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to czas wysyłki plus czas potrzebny na dostarczenie produktu przez firmę transportową. Czas wysyłki podany jest na stronie informacyjnej każdego produktu oraz na stronie koszyka (po dodaniu produktu do koszyka) - zależy on od tego, czy dany produkt jest dostępny w magazynie, czy musimy go zamawiać lub aktualnie czekamy na dostawę. Produkty dostępne w magazynie zwykle wysyłamy w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia (pobranie) lub potwierdzenia płatności (przelew elektroniczny lub płatność kartą) lub zaksięgowaniu płatności (przelew na konto). Czas potrzebny na dostawę przez firmę transportową to zwykle jeden dzień roboczy (firma kurierska) lub 2 dni robocze (Paczkomaty Inpost, Poczta Polska). Przy odbiorze osobistym termin ustalany jest indywidualnie po kontakcie telefonicznym lub mailowym.

Zwrot zakupionych towarów

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar, umowa zostanie anulowana. Przed upływem tego terminu poinformuj nas o tym telefonicznie (791 74 34 64) mailowo (sklep@uprawiaj.pl) lub pocztą tradycyjną. W ciągu kolejnych 14 dni odeślij towar, pamiętaj aby dołączyć paragon. Pełną wartość zakupu zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu towaru, nie później niż w ciągu 14 dni. Przy odstąpieniu od umowy zwracane są wszystkie koszty zakupu (także koszt transportu od nas do Ciebie) ale zwracany towar musisz odesłać do nas na własny koszt. Proszę - pamiętaj, że produkty, które nie spodobały się Tobie może zakupić ktoś inny. Zadbaj, aby nie nosiły śladów użytkowania i nie były zniszczone - czy to przez Ciebie czy w czasie transportu. Możliwość odstąpienia od umowy to ochrona kupujących przez internet i umożliwienie sprawdzenia produktu dokładnie tak, jak można zrobić to w zwykłym sklepie stacjonarnym. Pobierz: Formularz odstąpienia od umowy.

Gwarancja i reklamacje

Zobowiązujemy się dostarczyć towary bez wad. Narzędzia i akcesoria ogrodnicze ze stopów miedzi (PKS Bronze) objęte są gwarancją: 10 lat dla elementów metalowych, 2 lata dla elementów drewnianych. Konewki i narzędzia ogrodnicze Haws Watering Cans objęte są gwarancją 5 letnią. Narzędzia ogrodnicze Krumpholz podlegają dożywotniej gwarancji (na części metalowe).

Powyższa gwarancja dotyczy wad produkcyjnych widocznych, jak i niewidocznych, które ujawnią się w trakcie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem (np. złamanie narzędzia wynikające z wadliwego wykonania). Gwarancja nie obejmuje usterek powstałych wskutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub w niesprzyjających warunkach (np. wyszczerbienie na podłożu skalnym, kamienistym). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, na podstawie oględzin zwróconego produktu lub jego zdjęcia, w porozumieniu z producentem.

W celu zgłoszenia reklamacji zadzwoń, napisz maila lub list.

Dane rejestracyjne i kontaktowe

Dokonując zakupu w sklepie internetowym uprawiaj.pl (https://uprawiaj.pl) dokonujesz transakcji z legalnie działającą firmą: PLENA NATURA Kacper Puchalski, ul. 11 Listopada 13/9, 91-370 Łódź, NIP: 9471936444, REGON: 100639650. Każdy zakup udokumentowany jest paragonem fiskalnym, na życzenie wystawiamy również faktury Vat.

W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego: (48) 791 74 34 64 lub mailowego (sklep@uprawiaj.pl). Powyższy numer to standardowy telefon komórkowy w sieci Play (standardowy koszt połączenia według stawek operatora).

Zadzwoń: 791 74 34 64 | Napisz: sklep@uprawiaj.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl