Producenci
A na naszym blogu...
Sneeboer z zieloną energią!

Fabryka narzedzi Sneeboer w czerwcu 2020 roku rozpoczęła starania, aby uczynić swoją produkcję bardziej zrównoważoną. Na całym dachu budynku zostały zamontowane panele slonecze... 

Lipiec w Twoim ogrodzie – co posiać, a co poddać pielęgnacji?

Nadchodzi lipiec, a Ty zastanawiasz się jakie prace ogrodowe czekają na Ciebie w tym miesiącu? Okres letni bywa dla roślin bardzo trudny, ze względu na wysokie temperatury. Szczególnie ważne okazuje się podlewanie, nawożenie i pozbycie się tych roślin, które już zdążyły przekwitnąć. Zarówno żywopłot, jak i grządka pełna warzyw i ziół potrzebują Twojej uwagi w tym miesiącu. Dlatego koniecznie sprawdź, jakiego rodzaju prace powinieneś wykonać w lipcu w ogrodzie, aby cieszyć się piękną i zdrową roślinnością.

Nawożenie iglaków - 5 najczęściej popełnianych błędów

Zastosowanie iglaków jest ogromne. Obecnie spotkać je można w przestrzeni miejskiej, parkach, skwerach i prywatnych ogrodach. Nic dziwnego! W przeciwieństwie do roślin liściastych są zielone przez cały rok. Można je również dowolnie formować, przez co stają się jeszcze atrakcyjniejsze. Kolejnym ich atutem jest brak spadających jesienią liści, które trzeba zgrabić. Niestety zdarza się, że iglaki są przesuszone, nie rosną i wyglądają brzydko. Najczęściej jest to skutek nieprawidłowej pielęgnacji. Jak dbać o rośliny iglaste? Czy nawożenie iglaków jest trudne? Jakie błędy są często popełniane? Sprawdzamy!

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@uprawiaj.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. 11 Listopada 13/9, 91-370 Łódź , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@uprawiaj.pl lub drogą pocztową na adres ul. 11 Listopada 13/9, 91-370 Łódź .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 11 Listopada 13/9, 91-370 Łódź

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 300,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl